Nyhedsbreve

Nyhedsbrev 2016

Nyt fra Nibe Grundejerforening Gaderne i Nibe og Aalborg Kommune På det første bestyrelsesmøde i år aftalte bestyrelsen, at vi indtil videre ville lægge Aalborg kommune på is. Beslutningen skyldes ,at vi gennem de seneste 5 år har oplevet, at det virker som om kommunens ansatte og politikere pænt lytter til, hvad der bliver sagt … Læs videre Nyhedsbrev 2016

Nibe Grundejerforenings svar til Aalborg kommune på høring om ensretning

Nibe Grundejerforening har idag svaret Aalborg kommune ift. det udsendte forslag til ensretninger i 17 gader i Nibe midtby. Svaret finder du her: Att. Aalborg Kommune Trafik og Veje Den 26. april 2016 modtog vi jeres oplæg til ensretning af visse gader i Nibe Midtby. Oplægget er udsendt samtidigt til  Nibe Samråd, Nibe Udviklingsråd samt … Læs videre Nibe Grundejerforenings svar til Aalborg kommune på høring om ensretning

Generalforsamling Nibe Grundejerforening 2017

Nibe Grundejerforening afholder GENERALFORSAMLING Tirsdag  den 16. februar 2016 kl. 19.00  på Cafe Bedste DAGSORDEN Aflæggelse af beretning Fremlæggelse af revideret regnskab Valg af  3 bestyrelsesmedlemmer, 1 suppleant til bestyrelsen, 1 revisor Behandling af eventuelle indkomne forslag   Grundejerforeningen er vært ved kaffe og brød, hvorfor tilmelding er nødvendig senest den 14. februar 2016 via formularen … Læs videre Generalforsamling Nibe Grundejerforening 2017

Nyt fra Nibe Grundejerforening 2015

Hjemmeside – www.nibegrundejerforening.dk Foreningen er repræsenteret på internettet med egen hjemmeside. Foreløbig er der bestyrelsesoplysninger, gældende vedtægter, jubilæumshæfte og billeder fra 100 års jubilæet, ligesom der er mulighed for at skrive til bestyrelsen fra hjemmesiden. Følg på www.nibegrundejerforening.dk Torv, gågade og Aalborg Kommune Så fik vi endelig torvet fornyet og forskønnet. Det har holdt hårdt … Læs videre Nyt fra Nibe Grundejerforening 2015

Nyt fra Nibe Grundejerforening 2014

Hjemmeside – www.nibegrundejerforening.dk Foreningen er repræsenteret på internettet med egen hjemmeside. Det er bestyrelsens håb, at vi hermed hurtigere kan komme ud med nyheder og oplysninger til alle medlemmer. Foreløbig er der bestyrelsesoplysninger, gældende vedtægter, jubilæumshæfte og billeder fra 100 års jubilæet, ligesom der er mulighed for at skrive til bestyrelsen fra hjemmesiden. Følg med … Læs videre Nyt fra Nibe Grundejerforening 2014

Nyt fra Nibe Grundejerforening 2013

100 års jubilæum afholdt 12.10.2013 Med deltagelse af ca. 40 medlemmer blev 100 års jubilæet fejret i Kino Nibe lørdag den 12.10.2013. Der blev vist film om nogle af Nibes gader ved Jan Dalsgaard og der var byrundture med Willy Kær. Foreningen var vært ved sildedogs og godt øl fra Nibe Bryghus, samt kagemand og … Læs videre Nyt fra Nibe Grundejerforening 2013

Nyt fra Nibe Grundejerforening 2012

Møde med Aalborg Kommune Den 25.4.2012 blev der igen holdt møde med Aalborg Kommune. Fra kommunen deltog bl.a. politikerne Tina French Nielsen, Hans Henrik Henriksen, Mads Sølver Pedersen, John G. Nielsen og Tina Staun Sørensen samt stadsarkitekt Peder Baltzer Nielsen. Både Nibe Udviklingsråd, Nibe Handelsstandsforening og Nibe Grundejerforening var repræsenteret. Vores fælles ønsker til udvikling … Læs videre Nyt fra Nibe Grundejerforening 2012

Nyt fra Nibe Grundejerforening 2011

Stor medlemsfremgang Siden seneste generalforsamling er der kommet 29 nye medlemmer. Vi vil her gerne byde alle de nye medlemmer hjerteligt velkommen. Vi er nu 173 medlemmer i Nibe Grundejerforening og det virker mere overbevisende over for f.eks. Aalborg Kommune, at vi er så mange i en frivillig grundejerforening.  Samarbejde med Nibe Udviklingsråd Som I … Læs videre Nyt fra Nibe Grundejerforening 2011